måndag 9 februari 2009

Måndag: Det var dåligt med gnistor!

Passet idag var ett sånt där det-här-gör-jag-bara-för-att-ha-det-gjort. Ingen extra glöd, inga endorfinkickar - bara ren träning i spåret helt enkelt. Spåren var mjuka och något sönderåkta. Jag kan inte förstå vad man vinner på att kliva sönder spåren, de som prommar kan väl hålla sig på sin sida? Varmt var det också men det berodde mest på att jag tagit på mig en extra tröja helt i onödan haha!


Träning vecka 6
Måndag: 2,5 km löpning 15 min + 30 min styrkepass rygg/bröst
Tisdag: 6,2 km längdträning 35 min
Onsdag: 45 min styrkepass ben/triceps/biceps
Torsdag: 9,3 km längdträning 60 min
Fredag: Vila
Lördag: 45 min promenad i snön
Söndag: 45 min promenad i snön
Totalt: 275 min (4 h 35 min)


10 minuter mer än förra veckan :)


Nu: middag!

1 kommentar:

Sofy sa...

Juste bruden. Tio viktiga minutrar! Kram