lördag 14 november 2009

Ata kakan men anda ha den kvar

Spenderar sista kvallen pa resan pa hotell Hilton strax intill Phoenix flygplats. Vi har kuskat bil hela dagen fran bergen ner till oknen igen, regnet har i princip ost ner sen vi lamnade Flagstaff och graderna har legat runt 4... Gissa om det var skont att svida om till ett par schyssta traningsbrallor, linne och gympaskor och ge sig ut pa en promenad. Inte det allra vackraste omradet att ta en powerwalk pa, men 25 grader, sol/moln och svettdroppar pa ryggen kandes som riktig lyx!

Imorrn kliver vi upp i svinottan, var flight mot Chicago gar sa tidigt att tuppen knappt kraxat upp sig. Jag tar mer an garna med mig detta okenklimat hem, torr och harlig luft och sa varmt att kortbyxor och linne varit de enda klader vi haft pa oss sen vi kom. Ja, forutom de sista dagarna da men vi har sett massor och ar sa nojda med var lilla roadtrip.

Uppdaterar mer nar jag kommer hem. Nu vantar amerikansk middag. Jag lovar att jag definitivt langtar hem till riktigt hemlagad mat, ar skitless pa steak, syltmackor och pommes :)

Inga kommentarer: