måndag 1 mars 2010

Krafttag

I samma stund som jag klev innanför dörren här hemma ikväll så plockade jag ihop mössa, handskar, brallor, jacka och pjäxor för att packa ner allt i träningsväskan. Imorrn bitti gör jag i ordning ett bra mellanmål, lägger i skidor och stavar i bilen och laddar inför en härlig runda i spåren efter jobbet. Gissa om jag är heltaggad?!! Just nu är jag mest oroad över den här konstiga känslan som börjat smyga sig på i halsen men det kan väl för faaaan inte vara en förkylning på G igen? NEJ, det är nog bara psykosomatiskt :)

Imorrn vid den här tiden är jag sådär skönt utmattad efter mitt första träningspass på.. ja vaddå... ett halvår eller något? Herregud, stackars lilla kropp vad du har fått utstå...

JIPPIE, imorrn åker jag skiiiidor !!!!

1 kommentar:

Helena sa...

Åh vilken lycka! :D
Njut!!!