torsdag 18 mars 2010

Sara says: 10 veckor till toppform



Erika says: I'm in!

Det finns överhuvudtaget inget att skylla på. Förutom att jag slutade träna 29 september, åkte till USA i 3 veckor och åt skräp skräp skräp, blev sjuk lagom till skidsäsongen och blev frisk lagom till skidsäsongen är över. Skidorna och pjäxorna och vallan som jag lagt ner hutlösa pengar på står oanvända. It's a shame! Jag kan fortfarande inte skylla på något alls, förutom min usla karaktär och mitt slöa sinne att äta rätt och riktigt när jag inte tränar.

Sara säger: För om typ 10 veckor är det juni och då har jag inte någon lust att stå i vassen. Därför satsar jag just nu på beach 2010. Vem vill inte vara sitt snyggaste jag på stranden?

Erika säger: Så är den bistra verkligheten och till råga på allt så har vi köpt en resa till Italien, där min plan är att sola min vinterbleka lekamen, springa i vattenbrynet och njuta av livet och kärleken. Inte att suga in magen på alla kort och fundera över hur plufsig jag ser ut på alla kort.

Jag hakar därför på Sara för att kroppen min ska må bra, själen ska trivas i kroppen den bor i och för att jag ska bli ännu gladare än den glada skit jag idag redan är.

Min taktik är följande: byta ut de kolhydrater jag äter idag mot bättre sådana, såsom ugnsrostade rotsaker, broccoli, vitkål, yada yada yada. Röra på mig i större omfattning än jag gör idag, vilket inte blir speciellt svårt. Och fortsätta tro på kärleken. Bara det kan få mig i form :)

Tack Sara för sparken i arslet!

2 kommentarer:

Träningsglädje sa...

heja heja nu kör vi. italien väntar!

Silverscreen sa...

Hejja :)