söndag 24 januari 2010

Födelsedagshelg i fjällen

Jag bokade lägenheten redan innan USA-resan men det har inte varit mindre efterlängtat för det.... I torsdags gav vi oss av mot Vemdalsskalets härliga omgivningar och mötte upp mamma, pappa och lillebror. Hela fredagen ägnade vi oss åt att pumpa puder i backarna. M&p hade inte åkt på 11 år så både skidorna och backarna såg annorlunda ut än sist, men det gick jättebra för dem att åka ändå. Jag njöt av varenda sväng i backen och tyckte på något konstigt sätt att min teknik förbättrats sen förra året, trots att benstyrkan försämrats markant.

Även lördagen spenderades i backen. Blev först väckt med finsång och paket, sen frukost och paketöppning. Ny fin dator!!!! Efter många timmar i backarna åt vi lunch och firade med vin och jäger. Det värmde fint :) Åt riktig brakmiddag på min födelsedag och surrade till långt in på småtimmarna ( för att vara en fjällsemester alltså).

Hade gärna stannat fler dagar, för jag älskar verkligen att vara i fjällen! Att få spendera min dag med dem som står mig allra närmast betyder mest för mig och jag är så otroligt glad att jag har två fantastiskt fina familjer! Så var jag..... 30 då :)

1 kommentar:

Träningsglädje sa...

vilket härligt födelsedagsfirande. grattis igen!!