torsdag 6 augusti 2009

Life treats me good

Åh vilken kväll! En sån man kan leva på läänge!
Jag gjorde bort alla ärenden på Birsta. IKEA, H&M och ICA Maxi var knappast gjort i ett nafts men 2 timmar senare vad bilen full-lastad med "bra att ha-grejor" inför helgen och kommande...

Eftermiddagen/kvällen spenderades i ett vackert Edsgården, i solen på altanen med alla härliga vänner och massa god mat och massor av värme. Vi hade riktigt sånt där hederligt knytkalas och på middagstallriken låg således grillad kyckling, köttfärspaj, tomat/mozzarella/pestopaj, taboulleh, hummus, tre olika yoghurtsåser, sallad osv. När mättheten började infinna sig klättrade jag upp på den stora studsmattan och jobbade ner maten i magen. Tror jag spenderade drygt en halvtimma på den totalt ikväll. Vaaaarmt! och svettigt!! blev det. Jag vill ha en egen...

Morgondagen kräven fullt fokus från tidig morgon. Sen helg och mys med hjärtat. I love!

1 kommentar:

M sa...

låter som du hade en bra dag.. hittade precis till din blogg genom att länka mig fram från olika sidor...