tisdag 25 augusti 2009

Shop til you drop

För att sprida lite ljus över ett annars rätt kolsvart träningskomatillstånd så shoppade jag mig till happiness idag. Inga träningskläder denna gång då garderoben svämmar över av löpartights, funktionströjor, linnen, sporttoppar, överdragsbrallor, soc-tröjor osv. Nej, idag blev det lite tillskott till höstgarderoben.

Jag hade operation storstädning i söndags mitt i all misär och konstaterade krasst att alla mina höst/vinterkläder är i färgerna svart, vitt och grått. Sommargarderoben däremot går i massa klara och glada färger som turkost, rosa, lila, gult, blått, grönt och rött - färger man verkligen blir glad av! Mitt mål med kommande inköp är därför att försöka blanda det svarta, vita och gråa med höstens färger. Inköpen idag är jag lycklig och nöjd över. Man kan shoppa sig glad, that's a fact :)

Från vänster: jeansleggings, linne, kofta, kjol, kofta.
(dålig bild...)



Sköna sommar/höstskor

Min usb-sladd som jag använder för att föra över bilder från mobilen till datorn verkar ha lämnat in, liksom mobilen (därav kass kvalitet på översta bilden). Mobilen lägger av titt som tätt så jag shoppade mig helt enkelt en ny idag. Den kommer om några dagar. Spännande! Det lär bli en rejäl uppdatering av bildkvaliteten på alla bilder jag tar :)

2 kommentarer:

Em Löfgren sa...

shop shop shop!
det ska jag göra när nästa lön inkommer och jag läääääääääääängtar! =) =) =)

J sa...

underbart namn på din blogg ;)