onsdag 3 februari 2010

Shaken...

Mina armar skakar efter armhävningarna jag gjorde på vardagsrumsgolvet för en timma sen.
50 stycken pallade jag, sen tog orken i spagettiarmarna slut. Det tar på att vara otränad, men jag har bestämt mig för att ta tillvara på den "lilla" träningen i vardagen. Idag blev det armhävningar, massa situps och en hel del ryggresningar. Imorrn satsar jag på powerwalk.
Sa jag förresten att jag är med i en utmaning? Ja, mot mig själv alltså. Det måste till lite drastiska metoder för att få igång en numer 30-årig kropp.

Äntligen är Spotify installerat på nydatorn. Jag är lycklig som ett litet barn!

Utmaning: [1]

2 kommentarer:

Em Löfgren sa...

berätta mer om utmaningen!

men du sötnos du koommer tillbaka! du har bra grundflås =)

Karin - Fitness och Hälsa sa...

Imponerande med 50 armhävningar! Bra jobbat!