torsdag 18 december 2008

Torsdag: Ett steg närmare

John Blund har flyttat in i min kropp den här veckan och sövt mig till den milda grad. I måndags hade vi utbildning på förmiddagen, en kille med brinnande intresse för vad han pratade om fängslade mig men gubben med gruset hade andra planer. Ögonen snurrade i huvudet och jag hade svårt att behålla fokus. I onsdags eftermiddag hade vi kontorsmöte. Chefen tog upp en massa bra och relevanta fakta för vår framtid. Jag höll på att få en whiplash-skada av trötthet.
Efter jobbet varje dag har jag sovit minst en halvtimma. Det är verkligen inte bra att träna såhär lite som jag gjort de senaste veckorna, det är kontentan av det hela!
Annars har det varit en helt vanlig torsdag. Vi åt julbord på lunchen och jag blev mätt så det räckte för 14 trots att jag åt på liten tallrik, dvs lite mat. Julmat är verkligen förödande för magsäcken, man blir mätt på ett kick!


Nya Fitness Magazine får en massa plus i kanten för månadens nummer där de ger tips på styrkeövningar för oss som lessnat helt på gamla invanda. Jag ska minsann testa och se hur roligt det är :)

Inga kommentarer: