onsdag 9 juli 2008

Onsdag: Vad f*n har jag gett mig in på?



Det är inte sträckan som sådan jag oroar mig för, jag har simmat längre än 1 km förut. Vad jag oroar mig mest över är vattentemperaturen. 17,1 grader! What? Sen när är det skönt att kasta sig ut i s j u t t o n gradigt vatten för att simma 1000 meter. Jag tror jag ska hålla för öronen när Jane berättar om hur simningen gått för henne... :) Tur att jag har Sofia och Terese i samma startgrupp, kanske kanske kan vi i vattnet skrika hejarrop och peppa varandra. Eller får man en kallsup och sjunker som en sten då?!


Äh, det kommer att bli skitkul och vara en upplevelse för livet!

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Det kommer att gå JÄTTEBRA pinglan! :D

Sofy sa...

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr