onsdag 3 juni 2009

2 days to go...

Jag tror polletten ramlade ner när kuvertet kom med posten idag. Jag ska verkligen cykla 10 mil på lördag. Hur det känns? Jo, faktiskt helt ok. Förmodligen är Tjejvättern det delmoment jag inte förberett mig speciellt inför, kanske eftersom jag knappast tränat inför det som jag borde ha gjort (fy mig). Därmot ser jag fram emot att få se Östergötland från en cykel, njuta av att genomföra den sista etappen av Tjejklassikern och att få träna i säkerligen 5 timmar på lördag blir gött och härligt!

Snygg och funktionell cykeltröja
från Axa som jag cyklar i på lördag

9 kommentarer:

Sofy sa...

ja herregud! Kanske dags att kolla upp VART jag ska? SERIÖST. jag har ingen aning om hur långt det är eller vilken väg jag åker till Motala ?!? vet dock att både min o Ruths cyklar går in i bilen om vi fäller sätena, då åker vi ner i vår NYA bil! (ingen dragkrok..) Hur vi ska sova? Nja, hörde nårt om nån gymnastiksal, vet ej var den finns. När jag ska starta...11, typ. Hur lång tid det kan ta? Vilka kläder man ska ha på sig? Att jag inte har nån vattenflakshållare, inmte kan laga punka i farten eller inte vet alls hur det hela fungerar... ja, det löser sig väl?!

TheLoonyNail sa...

jag är inte helle alls förberedd. Har cyklat 3 gånger på cykeln jag ska ha...

Fattar inte att det är redan på lördag som det är...men jag fick också tröjan igår och polletten börjar väl trilla ner hos mig också...

Em Löfgren sa...

heja sötnos!! du kommer få en härlig dag tror jag =)
stolt över dig!! =)

Susanna sa...

Vilken fin tröja! Hoppas du får en underbar dag med mycket svett och endorfiner :)

Annika sa...

Åh, det ska ju bli kul! :) Tror att alla från Axa startar i samma startgrupp. 11:08 startar jag iaf :)

Min tröja var tyvärr för stor så jag får ta en vanlig cykeltröja utan axa-märket.

Cizzi sa...

Lycka till och ladda upp nu =)

Carro sa...

Lycka till!!!!!!!!!!!!!!

Carro sa...

Jag har precis köpt en ny racer å går inte den fort så hade jag blivit besviken..:) Sen hör till saken att jag INTE cyklade på bara ett äpple å en mandarin... :) Tror att de skulle kunna bidraga en aning. Min cykel var ganska fulltankad med bränsle så även jag... :)

Malin sa...

Lycka till imorgon!! Vad snygg du kommer bli i tröjan :) Jag har en likadan som jag kommer ha på mig på söndag, Halvvättern stundar för min del.