onsdag 24 juni 2009

Den finns liksom där. Visualiserad. Målet på näthinnan som upptar min tankeverksamhet. Planeringen som under noggrann bedömning utformats och väntar på att genomföras. Att genomlidas. Att genomnjutas. Så många löpsteg jag vill ta och så få jag kan åstadkomma just nu. Ångest över utebliven träning, men glädje över kommande pass. Jag väntar, längtar och fortsätter visualisera. Vågar inte gå ut för tidigt, riskera luftrör och hosta. Jag väntar. Väntar, längtar och samlar på mig massor av energi.

2 kommentarer:

Em Löfgren sa...

bra att du vilar nu när du inte är helt pigg! viktigt viktigt! och du kommer ha massa energi att sätta sprätt på sen =) så härligt =)

Löpning & Livet sa...

Sådär ska jag hålla på nästa vecka när jag inte får träna en endaste minut på 7 dagar :) Det är bra att få läntgta lite ibland!