onsdag 29 oktober 2008

Onsdag: Fermé

Här har det varit tyst och tomt länge nu. Bara några enstaka tråkiga matsedels-uppdateringar.
Inget vettigt har hänt förutom att kikhoste-liknande symptomen börjar avta. Jag var spak, slö och totalt orkeslös efter alla hostattacker, alla sömnlösa nätter och all aptitlöshet. Det blev som en ond cirkel. Trött - dålig aptit - energilöshet pga för lite mat - ännu tröttare osv.
Nu börjar det tack och lov gå åt rätt håll men jag vill för inget i världen få tillbaka bacillerna och är inte helt frisk än så jag sjår mig till fredag innan jag gör ett träningsförsök. Snacka om sänkt alltså! Här har jag inte varit sjuk på ett år, men sen kom det med besked....

Idag har det snöat här. Vid 19.30 tittade jag ut på balkongen och den var alldeles vit.
Har prommat till och från jobbet denna vecka för att kolla formen och flåset (under all kritik) och visst är det härligt att gå i några få minusgrader, strålande sol och en klar luft?

3 kommentarer:

Tessan sa...

stängd? :D

Mia S sa...

Gu va härligt med snö! :-) Jag hoppas det kommer lite snö här nere snart också, även om det betyder att min kära racercykel måste ställas undan för säsongen :-) Hoppas du piggnar till snart!

Sofy sa...

Ohhh. SNÖ!!?? Varma kramar till dig!