torsdag 9 oktober 2008

Torsdag: Perfekt väder för fin uppladdning

Arbetsveckan har varit lång och slitsam så det ska absolut bli skönt med helg imorgon!
Sitter som bäst och planerar morgondagens pass som jag verkligen hoppas blir av. Jag gillar uppladdning, att gå igenom passet och visualisera. Det blir så mycket bättre resultat då.
Svårigheten är att få med alla muskelgrupper på en vecka. Jag är löjligt förtjust i att träna biceps. Det låter som konstiga ordval i sammanhanget, löjligt förtjust, men det är sant. Därför har jag också svårt att bortprioritera de musklerna och det blir lätt att jag kör lite extra hårt varje gång på just biceps.











En laddad norrlandsjänta!

Längtar otroligt mycket efter snö just nu. Visst gillar jag hösten men det är ju egentligen bara en lång plåga mot vintern då man kan träna så mycket mer varierat ute och jag hoppas att kärleken mellan mig och längdskidorna består. Annars kommer det bli ett plågsamt förhållande som jag måste jobba extra mycket på, men jag betvivlar att kärleken falnat med tanke på hur mycket jag ser fram emot att snöra på mig pjäxorna och svettas i spåret.

2 kommentarer:

Mia S sa...

Börjar också känna lite snölängtan nu...Men det är väl mest en önskedröm för min del eftersom jag bor i Göteborg (utvandrad norrländska) :-) Jag hoppas i alla fall att det blir lite snöträning innan Tjejvasan!

Hoppas dagens pass gick bra och att du får en riktigt trevlig helg!

Sofy sa...

Snyggt med ny hårfärg!

phu, jag blir helt matt. Och livrädd av din längskidesatsning. Hur fasen ska jag kunna matcha dig???