måndag 25 maj 2009

Power (walks) to all our friends!

...to the music that never ends...
Har ni tänkt på att man allt som oftast (jag i alla fall) nynnar på någon låt? Nynnar eller visslar jag inte så sjunger jag falskt så det skrålar om det eller, alternativt skriker (om jag sitter själv i bilen, då blir det galet höga toner). En låt som återkommer är "At Kellermans we come together singing all as one. We have shared another seasons talent, play and fun Summer days will soon be over, soonly autumn starts. And tonight our memories visper softly in our hearts"
Idag fick det bli jag-tager-vad-vi-haver-middag hemma vilket i slutändan resulterade i sesambakad lax, paprika- och bulgursallad, skaldjurssås och fetaostsallad. Lyxigt måndagskäk om jag får säga det själv!
Stillade den värsta PMS:en med en kvällsprommis i solen. Mer promenader åt svenska folket och alla andra folk för den delen. Det är ljuvligt! Prommade även på lunchen, då blev det 50 minuter, ikväll 60 minuter.


Lunchpromm

Kvällspromm

2 kommentarer:

Täääääässaaaaan sa...

hahaha! du, skulle jag ha den låten på hjärnan skulle jag fan hamna på hispan inom en timme! :D (kul att jag garanterat kommer tänka på den resten av kvällen nu för resten... bah!)

ps. jag gillar din min på tredje bilden i inlägget innan! :D

Em Löfgren sa...

hahahahaha Dirty dancing låten! hahah den är ju hemsk! hahaha!!