söndag 10 maj 2009

Shop til u drop


Medan Pelle provkörde en motorcykel borta i Nacksta tog jag en sväng på stan för att få tag på ett par cykelbyxor med vaddering i grenen. Jag hittade ett par Nike inne på Stadium och provade dem, de satt perfekt men det känns ju verkligen som att jag har en stor blöja mellan benen. Nice... Det blev även ett SOC-träningslinne. Strosade vidare in på H&M som är lite av min hemmabutik och köpte ett turkost linne, en svart tunn kjol, 3-back briefs och ett par bermunashorts. På Åhlens hittade jag en pocketbok. Som ni ser på bilden så har jag försökt överge vinterns klädkod svart, grå och vit. Ja, nästan. Träningsbrallorna måste vara svarta, vet inte varför men jag trivs bäst i att träna i svarta byxor. Kjolen fanns bara i svart!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Najs med shopping!! :)