onsdag 6 maj 2009

Växlar upp?

Lite si och så med träningen idag, stumma ben, ömmande vader och något sköra benhinnor gjorde att jag ställde in planerad löpträning, svängde ihop några kycklingwraps och bjöd Anna på middag. Hade sedan en mysig helkväll med bästaste vännerna hemma hos Jojo och nu när jag kom hem så känner jag mig ap-trött. Jag har råkat hamna i det onda ekorrhjulet att jag snoozar för glatta livet på morgonen så imorse klev jag upp 06:50 istället för 06:00. Fyyyy! Imorrn finns det inte på världskartan att jag får snooza, ska vara på jobbet 07:00 sharp för att få till en riktigt fin löparrunda efter jobbet och är kvällen full av aktivitet. Ska hjälpa Pelle lite och medan jag gör honom en tjänst så får han städa!

BIKINI FIT - ja så heter ju projektet jag sett till att hamna mitt upp i. Något annat jag hamnat mitt upp i är lite slarv med maten. En macka extra hit, en portion till dit... Ja det jag egentligen vill säga är att jag ska ta mig själv i kragen och shapea till mig! Easy peasy när jag bestämmer mig fört. Jag vet att det kommer att bli många löpturer och längre cykelpass nu framöver och det är superduperviktigt för mig att jag får till det med maten och bra mellisar för bästa återhämtningen. När ska hjärnan och hjärtat börja tala samma språk?



...over and out. Nu ska jag mysa med John Blund!

2 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Vilken snygg bikini!!

Sara! sa...

ja skärp till dig nu (eller nåt) - bikinin är supersnygg!!!!