onsdag 21 januari 2009

Blogger Boot Camp

Jajamän, nu är nästa Boot Camp på tapeten. Tjejerna släppte bloggen idag och den 25 april är det dags. Jag behövde inte ens fundera på om jag ska med eller inte. Klart jag ska !! Vill absolut inte missa en av årets bästa helger med de bästaste töserna :)
För 695 kr får man hel dags träning, lunch, funktionströja, föreläsning om kost och träning, samt tillgång till relax, ångbastu, bubbelpool och vanlig pool. Som en bonus får du med dig en goodiebag hem. Ni kan läsa mer om detta event här.

3 kommentarer:

Lilla my sa...

Åhhh vet du vad jag kom på nu... det var ju idag som du hade fika!!! Jag både glömde svara på mailet och vilken dag det var. Hade tänkt skriva att jag gärna ville komma och fira in din ångest! Hoppas ni fått en mysig kväll iaf. KRAM C

Cizzi sa...

Vi ses där! =)

Anonym sa...

Jag ska också dit!