torsdag 22 januari 2009

Torsdag: Tankar om kris

Det är min 29 födelsedag imorgon. Trettioårskrisen har inte kommit än. Är det efter morgondagen som jag borde ha tankar som... är det nu jag ska skaffa barn? Bör vi köpa hus? Ska vi byta till en större bil? Har jag uppnått tillräckligt mycket karriärsmässigt? Vad har jag för mål i livet? Blir det någon sommarstuga? Eller så skiter jag i alla de där tankarna, firar rumpan av mig och ser vad som händer. Jag har ju mina mål utstakade sedan länge och vet vad jag vill så jag känner mig inte direkt ångestfylld :) Hade fina tjejerna här på fika ikväll. Vi har sedan något år tillbaka bestämt att vi inte ska köpa något åt varandra utan mer fika och surra och umgås. Ändå fick jag så mycket fint!













Snygga örhängen












Smyckesskrin lyx!












Jag har beklagat mig en del över mina skavsår :)










Camillas karl vet precis vad en kvinna behöver. En snygg, svart kofta!













Spa-helg!! Mys mys!

Idag hämtade jag ut skidorna by the way. Nu står de färdigvallade och klara att användas. Hela veckans träningsschema har spruckit för längesen, men på lördag morgon siktar jag på att glida i spåren....
Sleep tight!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Grattis! Klart du inte behöver ha nån kris, allt har sin tid :)(försöker jag tänka, men är eg lite stressad över att jag nu är tillbaks på ruta ett :) )