torsdag 8 januari 2009

Torsdag: Down

Jag har varit trött idag, trött och en aning ledsen. Eller mycket ledsen, det är en definititionsfråga. Ur gängorna helt enkelt. Tur att de dagarna är lätträknade och imorgon kommer jag vara samma glada tjej igen!
Somnade i schamponeringen hos frissan, i mörkret till lugn musik och kandelabrar i en fåtölj som vibrerade lite lätt. Vem skulle inte somna där? Valde en ljusare färg denna gång då jag ser piggare ut och inte lika blek som jag blir i mörkbrunt hår.

2 kommentarer:

Sofy sa...

Jättefint!!!

Lilla my sa...

Tråkigt med sådana dagar, man får vara glad att de inte stannar så länge! Du kan ju alltid trösta dig med att du vart superfin i håret. Själv skäms jag eftersom jag inte klippt mig sedan oktober. Måste ta mig i kragen och boka en tid snart!