fredag 3 augusti 2007

Dagens träning

Direkt efter jobbet fick jag med mig Therese ut i spåret. Det blev 9,3 km allt som allt - 4 km löpning och 5,3 km promenad. Det måste jag ge mig ett plus i kanten för, eftersom jag gjorde min första löparrunda för i år i onsdags och då var jag tvärslut efter att ha kört intervall 2,5 km - varav jag gick de längsta sträckorna. Vi körde intervall även idag men det blev mycket mer och längre sträckor löpning. Jag kände mig som en lätt fjäder i början, sen sa låren ifrån. Träningsvärken från i onsdags gjorde sig ordentligt påmind så jag lägger in en preliminär träningsfri dag imorgon med reservation för eventuella ändringar. Mår timmerstockarna bra kan det bli en tur i spåret innan frukost. Om.

Ikväll ska jag njuta av grillat kött, ugnspotatis/grönsaker och ett gott vin. Det är jag värd efter den här första intensiva veckan!

Inga kommentarer: