måndag 20 augusti 2007

Taggad

Ska bli roligt att se resultatet av detta nu. Jag har nya fräscha tankar efter semestern och är laddad till tusen att slipa bort lite rent fläsk för att se ut som den människa jag är van att se i spegeln. Jag ska ta ett "före" kort idag för att kunna jämföra med sen när jag är klar.
Ett oretuscherat kort som i slutändan kommer att publiceras här. När jag är klar. Då är jag nog redo att berätta vem jag egentligen är. Tills dess förblir jag anonym. Bara för min egen skull. Det har gått käpprätt åt skogen för mig flera gånger på min viktresa och då har jag bara blivit arg, ledsen och irriterad på alla som försöker berätta hur jag ska göra, tänka, agera osv. Nu har jag er, mina bloggvänner, att diskutera det med. Det är ett bättre sätt för min del!
Jag kanske tänker konstigt, men jag besparar mig bara en massa tjat från alla håll och kanter.
Därmed inte sagt att jag inte vill ha era råd, för det vill jag VERKLIGEN!!

1 kommentar:

Anonym sa...

tycker definitift du ska prova maten! mums god! upptäckte att det gick bra lax istället för torsk om man känner för det! gott som attan! och smakade bra även som uppvärmd matlåda!! smaskigt och nyttigt!! perfa!!