fredag 31 augusti 2007

Anonym

Eftersom jag fortfarande inte gått ut med namn och bild på bloggen, då jag inte vill göra den här resan offentlig för mina nära och kära, publicerar jag en massa frågor jag svarat på som visar lite mer av vem jag är. Varför jag inte gör resan offentlig för mina nära och kära är för att jag inte orkar med alla påtryckningar, frågor, kommentarer som oftast följer med en viktnedgång.
"Va, ska DU gå ner i vikt?" "Hur mycket har du gått ner den här veckan då? Ingenting, ja vore jag som dig skulle jag lägga om kosten". Det är välmenade kommentarer men det är sådana som jag undanber mig..

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
En på husnyckelknippan och tre på bilnyckelknippan

Vilken svordom använder du mest?
Helvete

Äger du en iPod?
Nej

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
06:10

Hur många resväskor äger du?
1

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica, Coop

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Både ock.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Underbar och älskad av alla

Har någon av dina vänner barn?
Ja

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny bil

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja

Tar du medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Robbie Williams, Creed, Escobar

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Dricker sällan vanlig mjölk men när jag gör det blir det chokladmjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja

Vad åt du till middag?
Fiskgryta med potatis

Använder du huvtröjor?
Ja

Kan du vissla?
Ja

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja

Vem var den senaste som ringde dig?
En kund

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Stort, under uppbyggnad att bli ännu större

Hur många syskon har du?
En bror

Vilken film kan du alla replikerna till?
Dirty Dancing

Äger du några band-t-shirts?
Nej

När flög du senast?
Förra augusti

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
3

Läser du för skojs skull?
Ja

Pratar du några andra språk?
Ja

Diskar du din egen disk?
Nej det sköter min sambo

Har du gråtit offentligt?
Ja

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ofta i alla fall

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Nej

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Om han sagt att han ska göra det, annars delar vi på notan

Kan du kasta macka?
Ibland

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej

Vem var din favoritlärare?
Mats

Vad har du för väder?
Soligt

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Ja

Har du en blogg?
Ja

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Drama

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor

Gillar du din boendesituation?
Definitivt

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
6

Äter du frukost dagligen?
Japp

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland

Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade under lektionerna?
Nej

Vilken är din favoritfrukt?
Banan

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
28

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Mycket

Tror du på liv på andra planeter?
Nej

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
SJ men det är ingen person :)

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Gud?

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Same same

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Föddes 5 minuter innan dagen då jag har namnsdag

Gillar du senap?
Ja

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nej
Sover du på sida, mage eller rygg?
Alltihop fast inte samtidigt

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Ja

Skulle du säga att du är trendig?
Sådär

Äger du en digitalkamera?
Nej, en mobilkamera

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Svara nej

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Yoda

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Nej eftersom jag är likadan själv

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
Självbiografier

Tycker du att du är attraktiv?
Sådär

Vad är du allergisk mot?
Mandel, hasselnötter, skaldjur

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Har aldrig hänt

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Nils och Elin

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
”Stockholm enbart för att ställa samma enfaldiga frågor hade måttet"

Vad har du på dig?
Svarta tights, en grön klänning, svart kofta och svarta ballerinaskor

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Rix FM

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Träningen och sambon

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Jobbade

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Surfade

Det sista du sa högt?
”Hon sitter där borta”

Det senaste någon sa till dig:
Var sitter Xxx?

Vad har du druckit idag?
Brämhults och en kopp thé

Vad var det senaste du köpte?
Mat

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit

Godaste glassmaken?
Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja

Sover du tungt?
Ja

Drömmer du mardrömmar?
Ibland

Trivs du med ditt jobb?
Absolut

Favoritklädsel?
Tights och klänning :)

Vad ser du om du tittar till höger?
Massa pärmar

Vad gör dig glad just nu?
Att det är fredag

Vad ska du göra härnäst?
Skicka iväg en beställning

3 kommentarer:

Anonym sa...

:-)
Jag vill också vara lite annoym i min resa mot ett hälsosammare och lättare liv. Har lagt ut mina målbilder iofs, men jag tror inte jag kommer lägga ut ngn ansiktsbild. Nu skajag kika runt i din blogg :-)

Anonym sa...

Kul med ditt in lägg :-) Jag har också tagit lite bilder. Kul att ha kvar till sedan :-)

Mina delmålbilder ligger under kategori: Resultat och jeansmått om du vill kika(eller vad jag nu döpte kategorin till ;-)

Anonym sa...

ja du det var en himla massa frågor, tror jag känner dig lite bättre nu! =) fördelen med detta bloggande är ju att man kan vara anonym om man vill! jag har valt att gå ut med namn och bild men jag kan förstå dig, kommentarer och påtrycknigar kan vara uuuuur jobbiga, hur välmenade de än må vara!