tisdag 28 augusti 2007

Tisdag

Med siktet inställt på en pw innan maten blev jag otroligt besviken då det blåste mycket och regnade samtidigt. Jag motionerar för att det är nyttigt och skönt, inte för att plåga mig själv.
Så jag satsade stenhårt på gym istället. Det blev 20 minuter CT/Stepmaskin och sedan 1 timmes tränande av slappa och döda muskler. Yeah, jag känner mig som en nyttigare flicka nu.

Dagens låt: Miss Fatty
Underbar att träna till. Då fattar jag innebörden av varför jag gör det.

Imorgon är det vägning. Jag förväntar mig inga megaresultat på vågen efter att ha töjt på gränserna lite för mycket i helgen. Idag kom jag på ett bra knep för att få bort sötsuget som sätter in exakt efter middagen. Jag borstar tänderna!
Nu är jag hungrig som en varg men kroppen får nöja sig med en banan och ett stort glas vatten.
No pain no gain.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA jag brukar oxå prova med tandborstning! fungerar ofta ganka bra! =)

Anonym sa...

det där med tandborstingen är smart, det kör jag också på. elle listerine, eller tuggummi, haha ;)