torsdag 2 augusti 2007

Hunger

Jag kan för mitt liv inte förstå vad svält ska vara bra för?
Inte heller att dra ner magsäcken. Vilka hemska scenarion man måste gå igenom.
Jag är i princip död just nu, magen har kurrat och levt rövare sen 11.
Efter träningen imorse åt jag bara 0,5 dl fiberhavregrynsgröt med mixade jordgubbar (frysta från början men upptinade till morgonens frukost) och lite mjölk. Sen tog jag en halv liten fralla till mellis och lite frukt. Jag tror inte det räckte. Jag har ju gjort av med mer energi än jag tar in, vilket blir minus totalt på kontot.
Framtida strukturen får bli mer frukost för att lägga en god grund för dagen så magen slipper detta kaos. Huga, detta är verkligen inget för mig som redan från början är duktig på att låta magsäcken jobba konstant. Den är inte van vid långa vilopauser.

Inga kommentarer: