onsdag 8 augusti 2007

Piss

Kan man säga annat?
Tränat som en dåre, gått på självsvält så det skriker om det, späkt min kropp och gått ut offentligt i bloggen med att jag ska gå ner i vikt.
Vad händer?
Jag går UPP!

Tjurigt värre. Motivation anyone? Skicka en kasse till mig i sånt fall.

Nu tar jag en välbehövlig semester från allt och är tillbaka vecka 34. Dit jag ska finns det lite annat att göra än att vara nojig över vikten och skriva viktblogg. Jag ska vila själen och finna motivationen på egen hand..
Jag återkommer måndag v.34 - förhoppningsvis några kilo lättare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ska inte komma med pekpinnar, för du är så duktig som tränar, men självsvält och att späka kroppen gör ingen lycklig, eller smal för den delen! ställ inte in kroppen på svält för då tar den ett bastant tag om kilona! ät istället, ät ofta, ät dig mätt, men ät rätt så ska du se att kilona försvinner! och du kommer ha mer energi oxå! ha en finfin semester!

Puma sa...

Ha en skön semester och hoppas du laddar batterierna lite!

Anonym sa...

"Tränat som en dåre, gått på självsvält"... där har du svaret till varför det blir som det blir på vågen. Kroppen vill göra allt för att behålla det den har, eftersom den inte får någon ny energi.

Tränar du mycket ska du också äta! Vidare så bygger man muskler och samlar vätska när man tränar, det väger mer än fett!

Kämpa på, men lev samtidigt!
Heja dig!
kram