onsdag 1 augusti 2007

Ätardag

Kan inte bestämma mig för vilken dag jag ska ha som ätardag?
Det blir ju inget f r o s s e r i utan dess like, men nog fasen ska jag kunna peta i mig
lite gotta allt. Om jag är sugen vill säga.

Alternativ:
* Fredag - fira helgen och det är långt till vägdag vilket gör att jag kan kämpa extra hårt resten av dagarna fram till onsdag.
* Lördag - den riktiga "frossardagen" enligt många. Helgens höjdpunkt liksom
* Söndag - sköna bakisdagar utan chips och pizza blir knappast några bakisdagar alls.

Denna vecka blir det i alla fall fredag. Lördagen går bort eftersom jag ska bort på middag så då kan jag inte äta det jag tänkt och på söndag är det för nära vägdag eftersom det är första veckan jag jobbar hårt på det här.
Kanske flyttar ätardagen till lördag nästa vecka. Den som lever får se!

Men nu blir det fredag denna vecka i alla fall.
Två dagar kvar...

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, jag har onsdag och lördag! har alltid haft och komemr alltid ha ;)