torsdag 30 augusti 2007

Torsdag

Var död efter jobbet igår så jag missade min planlagda promenad à 45 minuter. baaad!
Sov i 2 timmar istället, åt mat med mina kompisar och gick på bio.
Den stora frågan är nu: Åt jag godis?
Svaret blir: Nej!
Jag köpte bara en Bonaqua päron som jag sippade på några klunkar. Hade sån glädje i kroppen när jag kom hem. Jag kan om jag vill!!
Ikväll är det andra passet på gymmet och jag har planerat att köra lite mer konditionsträning/fettförbränning. Kan ni tipsa mig om den bästa maskinen för detta?
Är det stepmaskinen, crosstrainern eller löpbandet?

Ser verkligen fram emot en kväll i träningens tecken!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad duktig du var!! som stod emot!

Vet inte om jag kan tipsa om vad som är "bäst" det är väl upp till var och en, bäst brukar vara att köra på det man gillar mest, brukar orka mer om man gör nåt man tycker är kul! själv röstar jag ju för löpbandet, men det är ju så individuellt!