onsdag 1 augusti 2007

Två stela ben

För att snabbt kunna se resultat måste jag utöka motionen en aning. Eller mycket. Det beror på
m o t i v a t i o n e n. Jag får mycket hjälp på min resa av en kompis jag jobbar med. Hon har problem med magen och känner väl också som jag att det ligger lite för mycket hull på fel ställen (även om hon i mina ögon är en smal och fin tjej så verkar hon tycka att det finns att ta av).
Hon har tvingats - mer eller mindre - att lägga om sin kost pga magproblemen och jag vill ju både få fett att förbrännas och få en bättre mage. Vi peppar varandra till detta nya sundare liv och blev idag löpar/powerwalk-kamrater i spåret efter jobbet. 7,5 km och två illröda ansikten senare kände vi oss mycket bra. Det är en god början i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, jag älskar att gå! det är helt klart min bästa motionsform!