lördag 1 september 2007

Fredag

Idag trillade jag dit. Jag ramlade så hårt att jag slog hela bakhuvudet i mattan. Jag har ätit godis..
Vi var iväg och köpte en varsin påse efter middagen. Åt ca 15 godisbitar, sen sa magen nej tack. Då poppade vi lite popcorn på gammalt hederligt vis och OJ vad gott det var! Herr Ågren sitter på axeln och väntar på att få föra en konversation men jag tror jag kör hem honom så får han knacka på någon annans dörr för här är han inte välkommen.

Med mp3 i öronen, pulserande musik på hög volym och solen i ansiktet betade jag av 1 timma i högt tempo i eftermiddags. Har inhandlat två par nya träningsbyxor på Team Sportia och två nya träningströjor från Stadium. Är nu 1096 kr fattigare men det får det vara värt! Har redan invigt det ena paret. Gudomliga!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår precis vad du menar med att vilja vara anonym.
Jag vill absolut inte heller att för mycket folk i min omgivning ska veta för mycket. Jag skulle inte klara av de miljoner frågor som följer. Och alla dessa manande blickar... "Ska du verkligen äta det där" osv.
Mycket bättre med peppning o uppmuntring på bloggen!!! =)
Och visst är det kul med nya träningskläder!

Anonym sa...

ja du ibland slåt man i golvet, been there done that, men det är bara att resa ¨på sig, borsta bort dammtussarna och se till att hålla sig på benen i fortsättningen! =)