måndag 3 september 2007

Mjölksyra

Körde som en idiot på gymmet idag. Först 20 minuter fettförbränning/intervall på stepmaskinen, sen styrketräning tills musklerna bad om nåd. Jävlar i min själ om jag inte har träningsvärk imorrn, då är det någon felkonstruktion på mina lemmar.

Har filurat om i veckoplaneringen. Fattar inte riktigt vad jag tänkte med eftersom jag först skrev att det är svårt att sätta upp träning för vissa dagar, sen skriver jag ändå specificerat träningsschema. Då är det väl lättare att sätta upp mål för hela veckan totalt väl?

Fick i mig lite socker nyss i form av milkshake, gjord på en banan, två deciliter mjölk, en tesked kakao och en halv tesked honung (= naturligt socker). Ska läsa lite bok och somna tidigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt pass du verkat kört!! du lär ha träningsvärk! skönt =)

ja det där emd träningsvecka, kanske är det bättre att skriva "3 pass styrka" "2 pass kondis" "2powerwalk" eller så, iställe för att låsa dagar!

Puma sa...

hur känns det idag (tis)??