måndag 24 september 2007

Höst

Det är så vackert nu...

























Helt galet vad jag har varit chokladsugen idag. Känns nästan som att jag haft djävulen på ena axeln och ängeln på den andra och de har haft en häftig diskussion. Ängeln vann, för jag åt inte en enda bit choklad ikväll. Det blev tre övermogna passionsfrukter och ett glas vatten. Det är väl inte onyttigt?
Nu måste jag borsta tänderna och gå till sängs innan magen gör totalt uppror, så hungrig som den är. Märkligt, hela dagen har gått som smort vad gäller maten. Jag kunde till och med pallra mig ut på promm innan maten utan en frukt i magen. Det var ingen idé att äta en banan när jag inte var hungrig liksom.

Men nu, nu skriker den som besatt efter näring. No no. Efter en god natts sömn ska det bli extra gott med en smarrig frukost.

3 kommentarer:

j sa...

fin höstbild!

Anonym sa...

åh, då måste du nog äta något innan du går och lägger dig,man kan itne sova med en näringsskrikande kropp. inte jag iallafall. hihi, jag gick o köpte choklads edan ;)

Anonym sa...

men du, varför äter du inte om du är hungrig?? om kroppen är hungrig och skriker efter näring kan det ju vara en poäng att ge den just det!! det tror jag kommer hjälpa dig med sitt sötsug också! ät nåt nästa gång. finns ingen anlending att gå runt och vara hungrig, det kommer inte hjälpa dig med vikten, ta nåt, fast nyttigt! =)