söndag 2 september 2007

Planering v.36

Nu har jag verkligen kommit igång med träningen ordentligt och avser att fortsätta på samma bana en lång tid framöver. Jag behöver energi för att orka i höst och med träning följer bra matvanor, bra ämnesomsättning och goda sovvanor. Igår tog jag riktiga "före-bilder" som jag kommer att lägga ut när jag vet om jag vågar :)
Vecka 36 ser planen ut såhär:

Gym - konditions- och styrketräning : Minst 3 ggr
Konditionsträning utöver gym: Minst 2 ggr

Sen ger jag utrymme för förändringar eftersom en av mina vänner fyller år och jag inte riktigt vet vilken tid vi ska dit, så den dagen kanske blir en träningsfri dag.

Detta ska jag äta i veckan:

* Het fullkornspasta med räkor och chili (check)
* Tabbouleh med kryddiga biffar
* Rotsakssoppa med vitlöksbröd (check)
* Kyckling med pesto och fullkornspasta (check)

Vi for och storhandlade på förmiddagen, notan slutade på 850 kronor.

Ikväll festar vi på hemmagrillade hamburgare med fullkornsbröd, tomat, sallad, gurka och potatis i ugn. Mums!

1 kommentar:

Anonym sa...

ser ut som en bra vecka! tuff men bra! men precis som du säger måste man ibland kliva ifrån sin plan när tiden helt inte räcker till! men du ser ut att blanda bra med styrka och kondis! =)