lördag 22 september 2007

Minne som en fiskmås...

Jag har ju helt glömt uppdatera min vikt... 61,5 kg visade vågen. -1 kg sen förra veckan. Det var jag inte värd men jag blev lika lycklig för det! Åt gott hela förra helgen och nu är det "den veckan i månaden" då jag absolut inte kan hålla mig ifrån godsaker..
Men nu när jag blivit förkyld så smakar ju allt snor (jag vet. BLÄ!) så jag äter inte alls lika mycket som jag brukar.

Jag är lite orolig för måndagen när jag tänkte träna. Tänk om all min kondition är som bortblåst, att förkylningen tar den med sig när den sticker. Då blir jag putt. Jag som jobbat så hårt för att få upp den! Nu blir jag dötrött av att gå i trappor liksom :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart kondisen finns kvar! men träna inte förrän du e riktigt riktigt pigg!! så du inte sjuknar om!

Anonym sa...

Grattis till viktnedgången! Nej din kondis är inte bortblåst.. men det kanske känns lite tungt första passet efter sjukdom vilket inte är så konstigt.. men snart är du på banan igen! :)