söndag 2 september 2007

Uppföljning v. 35

Jag gjorde upp en plan förra veckan för hur min träning skulle se ut denna vecka. Jag gillar att planera för att sedan kunna göra en uppföljning, däremot inser jag att gör en sån precist planering ger inte utrymme för några ändringar. Jag lyssnar helt och fullt på min kropp när det kommer till träning; vad orkar den? vad kan den prestera idag? vad är den upplagd för?
Därför frångick jag den planlagda träningen en del och har nu lärt mig att kanske inte vara så precis. Mitt schema för nästa vecka kommer att se lite annorlunda ut så det nu ger utrymme för dagsformens krav.

Uppföljning v. 35
Måndag: PW 4,8 km (5353 steg)
Tisdag: 20 min stepmaskin intervall och 1 timme styrketräning
Onsdag: Vilodag
Torsdag: PW 50 min (7113 steg), 20 min stepmaskin intervall och 1,5 h styrketräning
Fredag: PW 1 timma
Lördag: PW 1 timma, 20 min stepmaskin fettförbränning och 1 timma styrketräning
Söndag: PW 45 min

Jag är otroligt nöjd med veckan, både motionsmässigt och matmässigt. Jag har lyckats hålla mig borta från godis, till och med under biokvällen. Under helgen unnar jag mig lite extra men inte i några ofattbara mängder. Jag ser ändå till att kompensera detta med motion och tillåter mig bara en vilodag i veckan.

Inga kommentarer: