söndag 23 september 2007

Plan vecka 39

Är inte helt frisk än men får se om jag gör ett gästspel redan imorgon eller om jag prommar imorrn eftermiddag och kör stenhårt på tisdag istället.
Jag ska få tillbaka konditionen denna veckan, slimma kroppen och fixa att dra ner på sockret.
Det börjar dra ihop sig till mätning och då vill jag inte se några dåliga resultat.

Planen för veckan:
Gym - konditions- och styrketräning: Minst 3 ggr
Konditionsträning utöver gym: Minst 2 ggr

Förra veckans mål gick ju som smort, tog det redan på måndagen. Denna vecka ska jag få tillbaka orken. Men jag tänker inte släppa förra veckans mål heller, utan nu ska jag klara det även denna vecka och tanken är att om jag springer lika långt flera gånger så kommer jag att orka längre och längre ju fler veckor som går. Att öka på med 10 minuter per träningspass funkar inte, för då kör jag slut på mig själv och orkar inte med styrketräningen därefter. Jag lägger ribban på lagom höjd och höjer pö om pö istället.

Mål vecka 39: 30 minuters löpning

I veckan äter jag:
* Lax au four med pressad potatis och romsås
* Kantarell- och spenatlasagne
* Chicken Tomat and Bali med ris och sallad
* Kryddiga köttfärsbiffar med vitlökssås

1 kommentar:

Anonym sa...

köttfärsbiffar e mums!