lördag 29 september 2007

Uppe med tuppen

Det är lördag morgon, jag är pigg som aldrig förr och klockan är 8:17. Jag ska alldeles strax dra på mig kläderna för att ta en rask promenad hem till E där vi ska flytta hela dagen. Det blir många förbrända kalorier det vill jag lova :) Hon har varken hiss i/vid den gamla lägenheten eller vid den nya och det är bra många trappor så jag ser fram emot att träna varje muskel i kroppen då vi ska bära kartonger, möbler, packa upp alla prylar, städa osv.

Har aldrig känt mig så tillfreds som jag gör just nu. En stor del av magen har försvunnit bara sådär (efter hårt jobb) och kläderna sitter lösare än de brukar. Jag tänker vänta nu med att shoppa fler byxor, för de jeans jag handlade i Göteborg för två veckor sedan kan jag nu kliva ur. Helt plötsligt bara försvann en massa "jag" och jag är skitlycklig så nu är det bara att kämpa vidare. Jag ser fram emot uppföljningen imorgon!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo flyttning är minsann träning! Synd bara att man ofta hamnar i konstiga ställningar och felbelastar även fast man försöker ha ryggen rak osv :p Jätteskoj med dina resultat!! Vad kul att det verkligen märks :) Grattis!!