måndag 17 september 2007

Uppföljning vecka 37

Veckan som var blev lite klen vad gäller träning. Jag föll för frestelser och kan väl inte säga att jag är nöjd över beteendet men rycker upp mig och sträcker på kroppen inför veckan som kommer.
Däremot är jag otroligt stolt över mig själv som lyckades pressa fram 20 minuter effektiv löpning på bandet. Det ska bli intressant att se utvecklingen på den fronten!
Tog faktiskt med mig träningskläder på resan i helgen och lyckades ta mig ur sängen tidigt på lördagmorgon för att promma i morgonsolen. Underbart! Sen har vi gått en hel del i helgen, både i affärer och längre promenader och det var skönt och stärkande för själen.

Uppföljning vecka 37
Måndag: 15 minuter löpning, 5 minuter power walk, styrketräning
Tisdag: Vila
Onsdag: 20 minuter löpning, styrketräning
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: 1 h pw
Söndag: 1,5 h lättare promenad

Inga kommentarer: