måndag 17 september 2007

Plan vecka 38

Denna vecka finns det inget annat än min karaktär och lathet som kan sätta käppar i hjulet för min träning. Jag har även insett att om vågen visar mer än jag tänkt mig på onsdag så väljer jag att bortse från detta och lägga allt fokus på hur min kropp mår på grund av träningen, hur kroppen känns efter veckans pass och hur mycket den egentligen orkar. Jag ska mäta mig igen om två veckor och då kommer andra resultat än vikten presenteras för mig. Idag är jag så himla trött efter helgen och resan igår tog alldeles för mycket på krafterna, men jag tänker trotsa detta för jag tror att jag kommer att må bättre både fysiskt och psykiskt efter ett besök på Friskis. Då kan jag somna med gott samvete i alla fall!

Planen för veckan:
Gym - konditions- och styrketräning: Minst 3 ggr
Konditionsträning utöver gym: Minst 2 ggr

Förra veckan låg fokus på att komma under 62-kilosstrecket. Det fixade jag inte men ger för den skull inte upp alls. Jag lägger nytt veckomål nu och kämpar vidare. Huvudsaken är att jag mår bra. Och jag tror på måttbandet i det här läget när vågen stretar emot :)

Mål vecka 38: Klara 30 minuters löpning

Matplaneringen är viktig för att jag ska hinna med mig efter jobbet, så denna vecka äter vi:
* Ugnsfalu med potatismos
* Citronkyckling med pesto och quinoa/råris
* Torskgratäng med potatis
* Köttfärspiroger med fetaostsallad

Inga kommentarer: