söndag 9 september 2007

Uppföljning v.36

Jag verkar ha kommit bra in i mina rutiner nu både med mat och motion. Nu har jag också insett och läst mig till att det inte alls är dumt med två träningsfria dagar och på grund av omständigheter jag inte går in på närmare här så blev det automatiskt två denna vecka. Idag har jag jagat dammsugaren som en galning och sprungit på IKEA så det räknar jag som kaloriförbrännande om något!

Planen för vecka 36 var att genomföra minst 3 träningstillfällen på gymmet och minst 2 promenader à 1 h. Detta infriades och jag känner mig minst sagt nöjd!

Uppföljning v.36
Måndag: 20 minuter på Stepmaskinen samt mjölksyreträning i form av styrka
Tisdag: Vila
Onsdag: 20 minuter Stepmaskin och styrketräning till mjölksyra
Torsdag: Vilodag
Fredag: 2 raska promenader, ca 8 km.
Lördag: 20 minuter löpband, styrketräning samt promenad
Söndag: Storstädning av lägenhet i svettigt tillstånd!

I onsdags hade jag gått ner från 62,9 kg till 62,3 kg vilket innebär ännu ett ras på 6 hg denna vecka. Jag glädjer mig åt att karaktären verkar ha skapat sig ett eget litet fack i min kropp och obönhörligt följer mig vart jag än går. Som jag tidigare sagt unnar jag mig på helgen. Något annat jag blir glad över är att jag längtar till träningstillfällen på gymmet och ser det som en helt naturlig del i min vardag. Jag skapar utrymme för det och vill inte på något som helst sätt ställa in träningen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du jobbar på bra du! :)