måndag 17 september 2007

På väg att bli sjuk?

Den här dagen går till historien i trötthet. Mina plan igår var försenade och jag landade i sängen långt efter ett. När klockan ringde imorse trodde jag någon drev med mig: jag somnade ju nyss!
Har gått omkring som i dvala och på pin tji klarat arbetet. Efter middagen tog jag långsamt på mig träningskläderna. Hela kroppen stretade emot och ville hellre vila än åka till Friskis. Väl där peppade jag mig själv och vad hände? Jo, jag klarade veckomålet redan idag! 30 minuter, 4,14 km och 357 kcal senare skakade jag av utmattning. Jag orkade ändå träna bröst, axlar, rygg och mage men det var med nöd och näppe.

Kände precis innan jag for iväg att halsen började krångla lite smått men jag struntade i det och tränade ändå. Nu har jag en begynnande ilsken halsbakterie som inte går att svälja bort :( Hoppas jag vaknar imorgon och är PIGG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad gullig du är! jag sänder ut krya-på-dig kramar, sjuka vill vi inte bli ;)

Anonym sa...

bra att du vann över dig själv! hoppas bara du inte blir sjuk nu!