onsdag 19 september 2007

Sjuk

Vad ledsen jag blev när jag vaknade för hundraelftegången inatt och insåg att: nej, det blir ingen träning idag. Halsen är som ett rivjärn, spelar ingen roll att jag knaprar ipren och dricker multivitaminjuicer. Jag är förkyld. Hela min månadsplan spricker här och nu. Jag skulle träna 4 ggr denna vecka, i måndags, idag, på fredg och på lördag. Men med den kondition jag är i nu kan jag knappt gå mellan köket och soffan utan att frysa häcken av mig.



Jag lämnar wo for now, inväntar att bli frisk och ska så snart bacillen lämnat min kropp inta löpbandet på Friskis för att jobba upp konditionen igen. Hoppas det inte blir en seglivad jävel bara som spelar munspel i halsen på mig. ORKA! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas du blir frisk snart. jag låg i feber hela helgen och det är aldrig kul =(

Anonym sa...

tyvärr är det ju så där.. man kan inte styra över allting utan ibland blir man sjuk.. hur irriterande det än är.. hoppas du kryar på dig snart!

Anonym sa...

Tyvärr går inte sjukdomar att planera in och de kommer oftast olägligt. Hoppas att du kryar på dig snart, men ge dig inte ut på löpbandet för tidigt bara! Väönta tills du är 100 % frisk!

Anonym sa...

tack! snäll du är :) hur känns halsen? inte kul att vara sjuk såhär till helgen.. kram!

Anonym sa...

Fy vad jobbigt att vara sjuk.. :(