söndag 30 september 2007

Uppföljning mål för september

Min otroligt långdragna förkylning satte käppar i hjulet för mig när det gäller utmaningen. Jag hade klarat den om det inte var för allt snor som invaderade näsan och att det sen satte sig på luftrören. Jag har nu fått en medicin mot astman som ska hjälpa och nu kan jag träna igen! Är oerhört frustrerad, igår rann näsan konstant då jag svettades av allt springande i trappor när vi flyttade och hostattackerna avlöste varandra trots att det är två veckor sen jag blev förkyld. Less, var ordet.

Hur som haver.. Jag har varit duktig och prommat, jag har skött min mat på veckorna, skurit ner på socker/godis och det har verkligen gett resultat. Jag står nu på en trygg stadig nedåtgång på vikten, dock inte 60,5 som var målet men är ett kilo ifrån så det känns kanon!
Har även mätt mig och måtten visade:

Byst: 90 (+-0 cm)
Midja: 72 (-5 cm)
Mage: 89 (-6 cm)
Stuss: 95 (-5 cm)

Det syns verkligen på magen att den har minskat. Jag har fått kommentarer i helgen om att mitt ansikte har smalnat av. Byxorna sitter lösare och jag njuter av det!
Det enda som inte förändrats sen sist är omkretsen runt bysen och det är ju skitbra, för jag vill ha kvar dem som de är precis nu. De får inte bli mindre!!!

Eftersom jag inte har tränat denna veckan så blir det ingen uppföljning på vecka 39..

Inga kommentarer: