tisdag 17 juni 2008

Tisdag: Visdomständer gör oss visa?

Det är ingen fart på mig alls. För lite sömn i helgen drog musten ur energin. Toppa det med en visdomstand som bedövar hela höger käke och gör det omöjligt att tugga mat, hindrar mig från att sova min skönhetssömn och plågar mig allmänt så har ni där mitt allmäntillstånd just nu. Kände mig dödstrött igår efter endast 5+6 timmar sömn (lördag natt och söndag natt) men att sova är ju en omöjlighet när vissa värktabletter inte tar bort smärtan. Ipren är numer min bästa vän tills jag efter lunch besöker tandläkaren och förmodligen får penicillin utskrivet. Gnäll, gnäll, gnäll men ibland är det bara tungt! Sov bort planerade morgonträningen imorse men det var nog lika bra. Att lyfta tyngder är inte bra för käken när det gör ont bara av ansträningen att ta på sig en tröja :)

Vad är syftet med en visdomstand egentligen?

1 kommentar:

Puma sa...

verkar totalt onödigt! dra ut dem med tång nu på en gång vettja ;)