torsdag 19 juni 2008

Torsdag: När vindarna vänder

Livet kom sannerligen emellan och det med besked.

Det har varit en tung vecka utan träning. Träningen som skänker livet glädje har uteblivit. Däremot har jag ersatt dem med promenader med en pigg liten hund för att skingra tankarna och kanalisera värken. Nu har penicillinet kickat in så sen igår klockan någonstans mellan två och fem så slutade tanden att bråka.


Vi hade gårdsfest på jobbet igår. Jag sov bort nästan hela min lediga dag idag. Vaknade halv nio av att Rufus ville ut och kissa så jag tog en sväng med honom, åt frukost och somnade om till tolv. Ännu en promenad men denna gången på en timma, sen in och somnade om. Hämtade hjärtat på jobbet och vi åkte ut på Öjestrands golfbana och gick nio hål.

Underbara vackra sommar!


Önskar alla en dundermysig MIDSOMMARAFTON!

2 kommentarer:

Felicitas sa...

Jag har också haft problem med en tand (fick också penicillin) och det är sååå jobbigt.. :P Glad att det är bättre!
Glad midsommar sötis!

Cizzi sa...

Ha en trevlig midsommar!