tisdag 11 mars 2008

Det hänger på benen

Vilodag igår vilket innebär träning idag, ja det var planen.
Vaknade imorse, klev ur sängen och kände redan då: Oh holy mother of shit!!
Någon har råkat steloperera mina ben inatt och till råga på allt så värker benhinnorna mer än någonsin. Vem är denna vålnad som vill mig ont? Jag har ont bara jag rör på mig, sitta still gårjättebra men flyttar jag benen några centimeter så kommer smärtan, främst i benhinnorna då. Den svarta skuggan på min kropp liksom! Så jag försökte komma på en alternativ plan, hjärnan tog några supersnabba varv runt lokalen på Friskis men inte en enda maskin kan avhjälpa det som försiggår i benen. Jag tror helt enkelt att jag behöver vila timmerstockarna en dag till. Va faeeen :)

I övrigt är livet toppen! Solen skiner inte men det regnar vilket gör att snön försvinner. Det är en såndär härligt gråmulen dag då man längtar efter att tända ljus hemma, krypa ner med en varm kopp thé i soffan och läsa en god bok.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godkväll Erika!
Jag ramlade in på din blogg nånstans ifrån, minns inte var. Jag gillar din blogg och den ligger numera bland mina tränings-inspirations-bloggar-bokmärken! Jag läste att du sett "Vänner för livet" med Adam Sandler. Jag säger som du, jag lipade nästan ihjäl mig! Så bra och vilken rollprestation av honom. Likaså såg jag ditt inköp av blå tunika/klänning på HM för ett tag sedan. jag klickade precis hem en sådan över nätet... Kort sagt, jag kände igen mig i en hel dig här på din blogg och jag återkommer numera dagligen!

Trevlig kväll!

Anonym sa...

RÄTTELSE

...kände igen mig i en hel del här på...

/malena igen

Anonym sa...

Stackare, benhinnorna är inte att leka med! Hade benhinneinflamation från och till i tre år och förstår verkligen.. Vad som däremot är bra är att ajg med rätt skor och lite hjälp med träningen blivit helt bra, hoppas du också blir bättre!

Anonym sa...

Stackare, benhinnorna är inte att leka med! Hade benhinneinflamation från och till i tre år och förstår verkligen.. Vad som däremot är bra är att ajg med rätt skor och lite hjälp med träningen blivit helt bra, hoppas du också blir bättre!