torsdag 13 mars 2008

Happy thoughts









Precis såhär känner jag mig idag. Lätta fotsteg och ett glatt humör, fast det har jag ju ofta.
Idag är jag extra glad, extra positiv och lite speciellt uppåt. Det gick vägen, det jag hoppas ni höll tummarna för :) Men det är en liten bit av den långa vägen jag har att vandra, så ni kan väl tänka lite extra på mig ibland så jag får mer styrka, det behöver jag!

Hjärtat fyller år idag så jag ska bjuda ut honom på hans favoritrestaurang. Sen hyr vi film, släcker ner hela lägenheten och tänder en massa ljus, ser filmen och myser. Hoppas det passar honom - han har inga "riktiga" födelsedagstraditioner i sin familj men jag tycker det är jätteviktigt med en egen dag så jag gör den alltid till hans speciella dag då bara han står i centrum. Jag märker att han tycker om det det, trots att han ibland kan säga "äh, vaddå, det är ju bara en födelsedag". Så ikväll är det hans kväll!

1 kommentar:

Slow-Eva sa...

Vad mysigt. Hoppas att han uppskattade det :)