måndag 17 mars 2008

Går bara och väntar...

Det blir inte mycket med det här tränandet nu. Finns inte lust, inte ork och ingen motivation överhuvudtaget. Jag är inte deppad, dämpad och ur balans i humöret - det är bättre än någonsin. Jag mår toppen, har det jättebra just nu och känner därför att jag med samvete
kunnat pausa lite från träningen och fokusera på det som behöver extra fokus.
Benhinnorna och vaderna börjar så smått återfå sin forna stabilitet och eksemen är på väg tillbaka så jag satsar på att vara igång igen lagom till påskledigheten. Hela jag ropar efter sköna arbetsfria dagar nu. Eller som min mamma sa häromdagen:
"Erika, du måste kräva 4 veckors semester i sommar. Du har ju inte varit riktigt ledig på 8 år!". Inte konstigt att man har sina formsvackor då och då :)

Inte många arbetsdagar kvar nu!!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Hahaha....gissa om jag skrattade som en tok åt din dröm?!
Jag drömmer bra skumt nu när jag har feber...ojojoj.
Härligt att få vara ledig nu i påsk - jag hade ju gärna jobbat den här veckan så jag verkligen hade sett fram emot att få vara ledig, men istället ligger man sjuk som ett mähä.
Vad roligt att du mår fint i kropp o själ - det är det som är huvudsaken!
Efter påsk ska jag komma igång med allt igen och göra den första Klassikeretappen som inte blev av när det gick av stapeln.
Kommer ni till S-hamn eller är det fjällen som gäller?
Kram kram

Em Löfgren sa...

hej söt! nix jag är INTE den emelie som dragit sig ur bootcamp! har bett sofy uppdatera sin blogg lite så vi undviker det missförståndet! =)
förövrigt står jag på din mammas sida, låter som att du verkligen måste/behöver och har rätt till RIKTIG semester i sommar!! men nu ska vi iallafall njuta av påskledigheten! =)