måndag 7 april 2008

Måndag: Den gled förbi

Är slut som artist, lindansare och människa. Kom hem från Åre-resan för sisådär en timma sen, har hunnit äta middag och den närmaste planen är att lägga mig i soffan och sova bort lite tid.

Det har varit två händelserika dagar. Igår var det sol, sol och åter sol så skutan var vårt tillhåll. Idag har det blåst stormbyar och snöat på tvärsan så då var Åre chokladfabrik vårt tillhåll. Därav 6-1 i sockermatchen. Det bjöds på chokladtryfflar på där och jag smakade en. Däremot avsa jag mig efterrätten igår till middagen med jobbet, jag har varit inne på ICA flera gånger och hållit i godispåsar, varit på väg att plocka pistagenötter och nästan köpt chips men stått emot. Suget finns liksom inte där. Jag gör det bara av gammal vana har jag märkt..

Imorrn väntar jobbet igen, vi kommer att ha sjukt mycket att prata om och skratta åt. Vad mycket galet som händer på en jobbresa till Åre alltså!

2 kommentarer:

Sofy sa...

Duktiga duktiga duktiga du!!!!!! Så himla bra jobbat. Åre chokladfabrik, det är ju kvalité det, helt annat än äcklig marabouchoklad som mest är fusk i alla fall.
härligt att höra om er gemensamma helg förresten, absolut behöver man sånt. Kram

Mia S sa...

Du har verkligen kommit igång nu! Starkt jobbat! :-)