onsdag 23 april 2008

Onsdag forts: Upside down

Försöker samla tankarna, sortera åsikterna och viljan men det är svårt när jag inte vet på vilket ben jag ska stå. Två djupa andetag och massor av ventilation med sambon krävdes för att komma ner med fötterna på hela jorden igen och där står jag nog relativt stadigt nu, vaggandes från ben till ben. Morgondagen blir ännu en utmaning!

Blir inte klok på allt som sker just nu, mycket utan min påverkan men framtiden blir som den blir med min inverkan. Jag undrar vad torsdagen har i sitt sköte, för onsdagen var då definitivt inte så lite händelserik!

Nu spritter det ordentligt i benen och skavsåret verkar läkt så jag packar väskan med både träningskläder och en påse förhoppning om att allt går min väg imorrn. Har sett ut rundan på funbeat så får vi se hur långt benen orkar!!

Inga kommentarer: